Green Tea

Cara Nak Hilangkan 400 Bad Request



28 September 2015 – Salam. Pernah tak korang mengoogle lepas tu Error 404 ke, 400 Bad Request ke. Baru-baru ni aku sgt pelik bila iklan nuffnang dalam 2 3 hari tak keluar dkat blog dan bila aku search si nuffnang tu tiba-tiba jadi 400 Bad Request. Dalam hati aku, blog aku problem ke nuffnang problem ni. Rasa tak sedap hati je. Tak kan lah nuffnang boleh jem pulak kan.

Memandangkan aku dah lama tak clear history dan terasa bila searching tu jadi berat. So aku pun, terus clear cookie. Biasalah, lepas clear tu jadi seclear clearnya lah kan. Tak de dah url address yg aku selalu terjah sblm ni. Dan yg paling bagusnya, 400 Bad Request tu hilang dan lenyap. So bagi sesiapa yg ada masalah mcm aku boleh lah cuba mcm aku okay,

Google Chrome >> Customize and control Google Chrome >> History and recent tabs >> clear browsing data >> Siap

**P/s - Sekarang korang boleh mengoogle dgn senang hati ea. Katakan tidak pada error dan bad request. Hehee

No comments: