Green Tea

Bilik Sewa Aku


12 Jun 2013 - Hai.. kali nie aku nak cerita pasal bilik sewa aku sekarang.. memandangkan intake ramai sangat sem nie.. so student utk part 5 & 6 terpakse di kick out kan dari asrama.. sedey.. dah laa aku sem last.. tapi nak wat cmne kan.. kalu dapat asrama pun 1 bilik kene 5 org.. so katil,locker and meja belajar xdpt.. aku xkesah sume tu tp kn, kesian kat rumet yg lain xselesa nanti kalau aku ade.. so dudok je laa luar.. kene pandai2 laa nk hidup..


btw.. sebulan kene byr 150hengget satu kepala.. 1 bilik 3 org.. tp lokasi umah nie kat bndr laa.. sng nk gi mane2.. xde transport pun xpe..  kalau nk gi kls pun dkt dgn terminal.... hurm.. seksa jugak laa bila tgk duit laju kuar mcm air.. tp apekn daye.. mudah-mudahan dipermudhkan semuanya..hehe


**p/s - yg cadar pink tu katil aku.. ;)

ok.. bilik sewa dah settle.. then sem nie sempena sem last aku amek 5 paper.. hope sumenyer xsusah.. kalu x, ting tong ting tong laa aku nk memahamkan nanti.. 

i. legal
ii. investment
iii. human resource
iv.enterpreneurship
v.  islamic banking

hopefully aku dgn kengkawan dpt grad dgn jayenyer.. jgn laa ade repeat paper ke hape ke nanti.. xsanggup ase..

1 comment:

Sofinah Lamudin said...

comel bilik sewanya.. :) dan goodluck untuk apa saja yg d lakukan :)