Green Tea

D'embassy Serviced Residence Suite



3 Disember 2012 - Aku terpilih utk menjadi OC/fesilitator utk minggu destini siswa... jadi sebelum kita diberi tugasan tu, kita kenalah attend bengkel yg uitm dah tetapkan.. Sebelum ni biasanya   bengkel untuk OC dekat uitm je..tapi time aku join nak jadi OC, bengkel dia bertukar angin pulak, uitm taja bengkel kat hotel d'embassy kuantan... mungkin langkah kanan bagi aku lah kan.. bengkel ni berlangsung selama 3 hari 2 malam


aku first time sebenarnya dapat mandi swimming pool dekat hotel.. excited sikit laa.. abaikan excited aku tu ok.. OC perempuan lain malu nak mandi.. tapi kami bertiga duk tenung swimming pool tu.. kalau malu tak dapat.. jadinya buat muka tak malu.. jom kita masuk kolam.. huhu


sweet memory sgt sebabnya kita berbengkel sambil bercuti.. tak ke best tu.. seronok seronok jugak, tapi kena igt, tanggungjawab jadi OC bakal digalas.. ok lah.. bye

No comments: